Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół w Borzechowie - Bory Tucholskie

Późna wiosna, Bory Tucholskie, Jezioro Niedackie i malowniczo położony pośród lasu Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół. Miejsce znane i odwiedzane przez nas od lat, przyjeżdżaliśmy tutaj już jako nastolatkowie, potem odbyło się tutaj nasze wesele, a teraz, w połowie maja tego roku, postanowiliśmy zorganizować okrągłe urodziny jednego z naszych znajomych. Pewne więc było, że atrakcji w Twardym Dole nie zabraknie.

Twardy Dół Borzechowo
Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół w Borzechowie, Jezioro Niedackie

Do samego ośrodka prowadzi leśna droga z dala od głównej szosy. Jak już wspominaliśmy na początku, Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół położony jest w ustronnym miejscu, w niewielkiej odległości od jeziora, w otoczeniu pięknego sosnowego lasu.

Jezioro Niedackie

Było nas w sumie 8 osób, wynajęliśmy więc dwa oddzielne domki, które nazywane są w Twardym Dole Leśnymi Chatami.
Na całym terenie jest ich sporo, na pewno kilkanaście, sugerując się liczbami na drogowskazach wywnioskowaliśmy, że jest ich dokładnie 20.

Twardy Dół
Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół w Borzechowie, Leśne Chaty

We wnętrzu każdej Leśnej Chaty znajduje się kuchnia, łazienka oraz dwa oddzielne pomieszczenia sypialne. Telewizor i lodówka to miły dodatek. Każda posiada także własny taras, a blisko niego drewniany stół i ławki przy którym można np. rozstawić grilla.

Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół w Borzechowie, wnętrze Leśnej Chaty

Przez ostatnie lata niewiele się tutaj zmieniło. Powstała ścieżka edukacyjna prowadząca do sąsiadującej z ośrodkiem plaży. Na terenie Twardego Dołu do dyspozycji najmłodszych jest plac zabaw, goście mogą także skorzystać z działającej tutaj restauracji "Pod Sosnami".

Atrakcje Twardy Dół
Ośrodek Wypoczynkowy Twardy Dół w Borzechowie, Jezioro Niedackie

Twardy Dół
Molo w Ośrodku Wypoczynkowym Twardy Dół w Borzechowie, Jezioro Niedackie

Atrakcyjnym miejscem w Twardym Dole niewątpliwie jest spore molo. Można spędzić doskonale czas na kąpielach słonecznych czy wodnych. Fotografowie odnajdą miejsca na piękne kadry, wędkarze zaciszny skrawek do połowów, a zakochani spędzą tutaj romantyczne chwilę.

Ośrodek Twardy Dół oferuje za opłatą organizacje ogniska w miejscu do tego przeznaczonym na jego terenie. Pozwolenie na połów ryb da się zakupić w recepcji, a do wyboru są również jednodniowe.

Restauracja
Molo w Ośrodku Wypoczynkowym Twardy Dół w Borzechowie, Restauracja

Wypożyczalnia sprzętu wodnego
Molo w Ośrodku Wypoczynkowym Twardy Dół w Borzechowie, Jezioro Niedackie

Dane adresowe

Centrum Wypoczynkowe „TWARDY DÓŁ”

Twardy Dół, 83-224 Borzechowo
Tel/Fax: (+48) 58 588 43 65 w.400, (+48) 58 778 90 92 w.400
Kom: (+48) 513 03 65 39 lub (+48) 510 10 55 55
codziennie od godz. 8.00 do 20.00
Facebook Twardy Dół
Strona Ośrodka

Cześć tu Maja i Marcin (Travelki). W 2013 roku założyliśmy blog Travelek24.pl. Jesteśmy małżeństwem uwielbiającym podróżowanie samochodem na własną rękę. Włochy, Chorwacja i Grecja to wiodące kierunki naszych wojaży. W przerwach pomiędzy planowaniem kolejnych wyjazdów zdarza się nam polecieć także w dalsze, nieco bardziej egzotyczne miejsca. Każda nasza podróż kończy się jednak w tym samym miejscu. W Olsztynie na Warmii. To właśnie jego urokami i walorami cieszymy się na co dzień.