Domki i Apartamenty Mazursko w Kretowinach k/Morąga. Pomysł na weekend na Mazurach

Za nami kolejny zimowy weekend na Mazurach. Tym razem zaszyliśmy się w jakże zacisznych o tej porze roku Kretowinach. Ta mazurska wieś położona jest nad jeziorem Narie na Pojezierzu Iławskim, a nieco bardziej precyzyjnie to w odległości 240 km od Warszawy, 120 km od Gdańska czy 40 km od Olsztyna.

Domki Mazury
Mazursko Kretowiny nad jeziorem Narie

Mazursko o którym wspominamy w dzisiejszym wpisie to nazwa nowoczesnych domków i apartamentów usytuowanych w lesie nad jeziorem. Na poniższym zdjęciu widać jeden z kilku domów w których wynajęliśmy jeden z apartamentów.

Kretowiny

Do dyspozycji gości jest pokój z kominkiem oraz aneksem kuchennym, oddzielna sypialnia i łazienka. Dodatkowo kuchnia jest wyposażona w naczynia, czajnik i toster, a łazienka w pralkę. Można poczuć się jak w domu, a wypicie porannej kawy na tarasie nawet w taki zimowy dzień to czysta przyjemność.

Mazury

Domki

Jezioro Narie
Na jeziorze Narie i wokół niego obowiązuje tzw. strefa ciszy, pływanie po nim dozwolone jest zatem bez używania silników spalinowych. Posiada około 50 km linię brzegową wokół, której mieszczą się liczne domki letniskowe, pensjonaty, pola kempingowe czy ośrodki wypoczynkowe. Na jeziorze znajduje się aż 19 wysp, a głębokość miejscami przekracza 40 m. Wędkarzy zaś z pewnością zainteresuje jakie występują tutaj gatunki ryb? Występuje szczupak, sandacz, okoń, lin, płoć, sielawa, leszcz, sum i węgorz.

Domki zimowe
Mazury, Kretowiny nad jeziorem Narie

Kretowiny

Zimą nad mazurskimi jeziorami obok zwyczajnych spacerów, można wybrać się np. na kulig, zorganizować sobie ognisko czy grilla. Wszystko zależy od Waszych indywidualnych preferencji. My będąc tutaj postanowiliśmy odwiedzić to miejsce jeszcze wiosną czy latem, ale wtedy już w nieco szerszym gronie.

Kretowiny Mazury
Mazury, Kretowiny nad jeziorem Narie

Domki zimą

Mazursko
Mazursko Kretowiny nad jeziorem Narie

Gdzie szukać dobrej oferty na domki / apartamenty w Kretowinach?

Polecamy w tym celu zajrzeć na Booking. Apartament Mazursko znaleźliśmy za pomocą wyszukiwarki, którą zamieściliśmy poniżej. Za dwudniowy pobyt, nasza trójka zapłaciła 300 zł. W szukanym przez nas okresie trudno było znaleźć lepszą ofertę cenową, ale przede wszystkim Mazursko przekonało nas swoim standardem i wyposażeniem. Będzie nam miło jeśli i ty skorzystasz z tej wyszukiwarki planując przyjazd na Mazury. Otrzymamy za to drobną prowizje od portalu, ty zaś nie zapłacisz za swoją rezerwację więcej.

Booking.com

Dane adresowe
Apartamenty i domy Mazursko.pl <<--- klik
Kretowiny, 14-300 Morąg

Prześlij komentarz

O nas
Cześć tu Maja i Marcin (Travelki). W 2013 roku założyliśmy blog Travelek24.pl. Jesteśmy małżeństwem uwielbiającym podróżowanie samochodem na własną rękę. Włochy, Chorwacja i Grecja to wiodące kierunki naszych wojaży. W przerwach pomiędzy planowaniem kolejnych wyjazdów zdarza się nam polecieć także w dalsze, nieco bardziej egzotyczne miejsca. Każda nasza podróż kończy się jednak w tym samym miejscu. W Olsztynie na Warmii. To właśnie jego urokami i walorami cieszymy się na co dzień.