Manarola - Liguria

Manarola jak i Riomaggiore jest jednym z pięciu miasteczek Cinque Terre.

Do Manarolii udaliśmy się wprost z Riomaggiore. Zaraz przy wjeździe do miasteczka natrafiliśmy na parking(płatny) na którym zostawiliśmy samochód. Manarola wyglądem  bardzo przypomina Riomaggiore, chociaż są tutaj lepsze warunki do kąpieli w morzu. Wybierając się tutaj warto więc zabrać ze sobą kąpielówki.
Wąskie romantyczne uliczki, pełno restauracji, kolorowe domki i cudowne widoki to wszystko sprawia, że warto to miejsce zobaczyć.

Zwiedzając malownicze uliczki  Manarolii zgłodnieliśmy,a więc postanowiliśmy zjeść tutaj obiad.W małej włoskiej knajpce zamówiliśmy pizze, które nam bardzo smakowały. W szczególności pizza pesto, której nigdy wcześniej nie jedliśmy, a pesto liguryjskie jest jednym z najlepszych na świecie.

Droga  powrotna na parking z pełnymi brzuszkami okazała się nielada wyzwaniem, ponieważ szliśmy cały czas pod górkę.

Poniżej kilka zdjęc z Manarolii

Manarola, Włochy
Widok na Manarole od strony morza, fot. M&M travelek24.blogspot.pl

Widok na kościół w Manarolii, fot. M&M travelek24.blogspot.com
Betonowe zejście do morza w Manarolii,  fot. M&M travelek24.blogspot.com
Manarola, Włochy
Niektórzy skakali ze skał do morza, fot. M&M travelek24.blogspot.com

ManarolaWłochyBlog o podróżachRiomaggiore,

1. Miałam okazję zwiedzić Manarolę podczas tegorocznej majówki i byłam zachwycona :) Zapada w pamięć jak wszystkie włoskie miasteczka położone przy wybrzeżu. Poza tym urzekł mnie szum strumyka przepływającego przez miasto. Pozdrawiam! :)

OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

O nas
Cześć tu Maja i Marcin (Travelki). W 2013 roku założyliśmy blog Travelek24.pl. Jesteśmy małżeństwem uwielbiającym podróżowanie samochodem na własną rękę. Włochy, Chorwacja i Grecja to wiodące kierunki naszych wojaży. W przerwach pomiędzy planowaniem kolejnych wyjazdów zdarza się nam polecieć także w dalsze, nieco bardziej egzotyczne miejsca. Każda nasza podróż kończy się jednak w tym samym miejscu. W Olsztynie na Warmii. To właśnie jego urokami i walorami cieszymy się na co dzień.